about me

Portfolio
www.joannaborowiec.com


Ambrotypy, wet plate collodion

27 mar 2013

Wspomnienia z dzieciństwa

..żeby przetrwać, musisz nauczyc sie życ bez niczego. Pierwszy umiera optymizm, po nim miłość, na końcu nadzieja. Mimo to musisz trwać. Jeślibyś zapytał, po co, odrzekłabym,że nawet bez tych fundamentalnych  wspaniałych rzeczy, bez tej gorejącej krwi w arteriach, zostaje w życiu, w jednym dniu, dostatecznie wiele, by uczynić je cennym, ważnym, pasjonującym. Jak mam bez ciebie życ?. Umieszczę cię w muzeum mego serca, które często zwiedzam, sycąc toba zmysły, aż do bólu, zanim na noc zamkną podwoje..

/ojcu w rocznicę ../


Wszystkie zdjęcia zrobił mój ojciec, który rownież pasjonował sie fotografią.
 Ja z siostrą.

 Ja z siostrą, bratem i kurami na wsi.

Z rodzeństwem. .

 U prababci (ś.†p) na wsi z rodziną.

 Moj ojciec (ś.†p) z mamą.

 Z bratem i psem Tobiaszkiem nad wodą.

Z rodzeństwem przy obiedzie.
 Moj brat.

 Tu spędziłam pierwsze lata życia. Surhów.

 Z siostrą i bratem Święta Wielkanocne(chyba).

Moj ojciec (ś.†p) z bratem.

 Z koleżankami na placu zabaw pod blokiem. Niebieska kropka to moje rodzinne mieszkanie.

 Cudowna babcia Frania.(ś.†p)

 Z siostrą zarabiałyśmy zbierając chmiel, Ewa kupiła sobie pierścionek ja nie pamietam co.(ktos nam pomalowal usta, mógł być to nasz brat):)

Babcia Frania na wsi.(ś.†p)

 Moja mama w tle Tobiaszek.

 Musiałam pomagać w polu, na tym zdjęciu nawlekam tyton.

 Z siostrą , jest oranżada , stoi tort to musiały byc urodziny.